Voor 16:00 uur besteld, morgen in huis!
Hoge klanttevredenheid
Topkwaliteit voor een lage prijs!

Veel gestelde vragen

Welkom op de pagina met veelgestelde vragen. Hieronder hebben we een overzicht met de meest gestelde vragen door onze klanten. Staat je vraag er niet tussen? Neem dam gerust contact op met ons en wij zullen je vraag zo spoedig mogelijk beantwoorden.

Je kan bij ons betalen met: IDEAL, Creditcard, PayPal, Bitcoin, Billink (achteraf betalen), SoFord en nog veel meer. Als u een item in de winkelwagen stopt ziet u ze vanzelf verschijnen in de ‘checkout’ pagina.

Met Billink achteraf betalen hoeft u pas te betalen als u het product heeft ontvangen. Wanneer u Billink achteraf betalen als betaalmethode heeft gekozen ontvangt u van Billink een E-Factuur met de betaalspecificaties.
Nederland: de verzendkosten zijn €6,49 per bestelling. Vanaf €60,- is de verzending gratis. België: de verzendkosten zijn €7,49 per bestelling. Vanaf €60,- is de verzending gratis. Meer informatie: Levertijd & Verzendkosten
Ja, dit is mogelijk tijdens het afrekenen door “verzenden naar een ander adres” te selecteren
Tot op heden leveren wij alleen in Nederland en België. Wilt u toch iets bestellen? Neem dan contact met ons op.
Van zodra de bestelling binnen is, gaan we voor je aan de slag (met uitzondering van zondag en feestdagen). Bij afwijkende verzendinformatie zullen wij de klant op de hoogte houden per mail. Wij zijn wel afhankelijk van de leverancier, het kan dus vertraging hebben.
Indien je een kortingscode hebt ontvangen kan je deze toepassen op je bestelling in je winkelwagen. Ook heb je de mogelijkheid om je code in te voeren tijdens het afrekenen.
Het is mogelijk om je gegevens te corrigeren tot 12:00. Dit kun je heel eenvoudig doen door ons een berichtje te sturen of door in te loggen met je account op onze website en je adresgegevens te wijzigen.
Het is geen enkel probleem om je artikel(en) te retourneren of te ruilen. Let er wel goed op dat je artikel moet voldoen aan de volgende criteria want je artikel moet:

a- Voldoende gefrankeerd zijn (bij retournering via PostNL.)
b- In de originele verpakking zitten (indien redelijkerwijs mogelijk).
c- Slechts uitgepakt is om de aard, de kenmerken en de werking van het product vast te stellen.
d- Niet beschadigd zijn door de klant zelf.
e- Ongebruikt/ongedragen zijn. Voor meer informatie: Retourneren.