Garantie

De missie van Ondergoedzo is om alleen producten te leveren van uitstekende kwaliteit.  Bij de aankoop van een product heb je altijd een wettelijke garantie. Dit betekent dat je recht hebt op een goed product. ConsuWijzer: “U hebt recht op een goed product. In de wet staat dat een product deugdelijk moet zijn. U moet het product een bepaalde tijd op een normale manier kunnen gebruiken. Wat u van een product kunt verwachten hangt af van de volgende dingen:

  • wat de verkoper heeft gezegd
  • wat er in reclame is gezegd
  • het merk
  • de prijs
  • of het product nieuw of tweedehands is


Daarnaast komt het heel vaak voor dat een product ook een fabrieksgarantie heeft. Dit houdt in dat bij aantoonbare fabrieksfouten de artikelen worden omgeruild of worden teruggenomen. Wegens hygiënische redenen hebben de producten op Ondergoedzo alleen een garantie op fabrieksfouten. Mochten er nog vragen zijn kun je ons altijd bereiken door contact met ons op te nemen.

Klachten

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@ondergoedzo.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie